موزیک بازی | دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های جدید ایرانی با لینک مستقیم و کیفیت بالا

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام حیف

 

Download New Music By Saman Jalili Called Heyf

 

دانلود آهنگ های جدید سامان جلیلی

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ سامان جلیلی بنام حیف

 

حیف روزای رفته حیف روزای با تو

گفته بودم نباشی غصه میگیره جاتو

انتظاری ندارم از تو که داری میری

فکرشو میکردم یه روز دلخوشیمو بگیری

فکر دنیای بی تو فکر عمری که میره

گفته بودی که هرگز من رو یادت نمیره

خونده بودم من از چشات داری دل میکنی

حالا که سوختم من به پات حرف رفتن میزنی

گفت دلم پیش کس دیگه س حقیقت اینه که میگه س

همیشه میدیدم پیش من نیست یادش

نگفته بود می خوادش

رفت ، همون شد که خودش می خواست

ولی خاطره هاش اینجاست

تنهایی میگیره همه ی دنیامو

به کی سپرده جامو

بعد دل کندن از من اینکه خواستی جدا شی

فکرش عین عذابه با کی می تونی باشی

تو قسم خورده بودی که منو درکم کنی

چشمامو میبندم به روت بهتره که ترکم کنی

گفت دلم پیش کس دیگه س حقیقت اینه که میگه س

همیشه میدیدم پیش من نیست یادش

نگفته بود می خوادش

رفت ، همون شد که خودش می خواست

ولی خاطره هاش اینجاست

تنهایی میگیره همه ی دنیامو

به کی سپرده جامو

 

Download

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام حیف

کانال تلگرام

سئو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی